Przejdź do głównej zawartości

Zakupy z Pretty Little Thing

Witajcie, kochani

Podjęłam pewne małe ryzyko. Nie dawno trafiłam na stronkę https://www.prettylittlething.com całkowicie przez przypadek w tym czasie oglądałam tutorial makijażowy Belle Jorden :* uwielbiam ją .




Obawiałam się troszkę, czy ciuchy z Pretty Little Thing będą dobrej jakości? Czy trafie z rozmiarem? Czy nie jest to jakiś bubel za taką cenę? Przed złożeniem zamówienie czytałam wszelakie opinie o tej stronce, oglądałam różne filmiki na YouTube, jak inne dziewczyny tam kupowały i chwaliły. Przyznam się bez bicia, że się pomyliłam i nie potrzebnie miałam obawy. 
Wiadomo, że kupno ciuchów w ciemno a tym bardziej z USA wiąże się z małym ryzykiem, ale Ja zaryzykowałam. Właśnie dzisiaj odebrałam paczkę od Pretty Littel Thing przesyłka ma świetny motyw jednorożców :* :P 
Ciuchy są dobrej jakości, delikatne w dotyku, dopasowane, najbardziej się obawiałam rozmiarówki. Czy trafiłam?  Hmm, trafiłam w 100 % . Zakupy w ciemno okazały się fajną przygodą i super nowościami.... Za pewne to nie były moje ostatnie zakupy na Pretty :p 





Bluza / Sweter
Kolor : Khaki
Rozmiar : M 

Sweterek jest bardzo miły w dotyku, bardzo przytulny, troszkę jak taka lala ( na szczęście nie jest różowy haha). Obszerny krój z detalami z przodu na zamek błyskawiczny. Na chłodniejsze dni sprawdzi się super. Wewnątrz ma lekki milusi polar. Osobiście mogłam dla siebie wybrać ją w rozmiarze S, ale w tym też jest dobra, lepiej wziąć o rozmiar większy bo wiadomo w USA rozmiarówka jest inna niż u nas. 




Spodnie Joggery
Kolor : Ciemny szary
Rozmiar : 6

Ciemne szare Joggery, które mają miękki materiał, elastyczne mankiety, ściągacze na dole i w pasie. Z tymi spodniami fajne zestawienie zrobi biały top bądz Tshert, i wykończyć je białymi Converse.




Krótki Tsher
Kolor : Czarny
Rozmiar: 8

Czarna koszulka z krótkim rękawem, neutralny kolor jak dla mnie i mojej ciemnej strony mocy :P Ciemne ciuchy to jest mój must have w mojej szafie, inne kolory mogą dla mnie nie istnieć ale czerń musi być obowiązkowo. Koszulka jest super dodatkiem do danej stylizacji. Wykonana z miękkiej dzianiny z obcisłym krojem i krótkim rękawem. 




Koszulka na krótki rękaw
Kolor : Różowy "Brooklyn"
Rozmiar : M

Koszulka Pink Brooklyn Slogan jasny róż aż dale po oczach, dodaje takiego luzu a biały napis Brooklyn jest zajebistym dopełnieniem. To samo jak przy sweterku khaki mogłam wziąć rozmiar S, ale nie ma tragedii bo ta koszulka u mnie zrobi furorę jako "koszulka do spania".  Bawełniana tkanina, obszerny krój i totalny luz, wolne od pracy i czas dla siebie. 



Dajcie znać, co sądzicie o tym wpisie w komentarzach. 
Myślę, że was zachęciłam do małych zakupów z Pretty Littel Thing? 
Uwierzcie mi, naprawdę warto ;) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego kręcą nas faceci z tatuażami?

Moje drogie Panie, ten wpis jest całkowicie dla was... Z roku na rok tatuaże robią się coraz bardziej popularne. Podczas gdy nasze mamy bądź babcie nigdy by się nie związały z wytatuowanym facetem. Wiadomo, w tam tych czasach tatuaż kojarzył się z kryminalną przeszłością. Teraz mamy XXI wiek my marzymy o partnerze, który jest zwolennikiem tatuaży i sam posiada ich co najmniej kilka. Dzięki tatuażom nawet grzeczny chłopiec może wyglądać jak Bad Boy My kobiety mamy słabość do niegrzecznych chłopców. Uwielbiamy ich niepokorne zachowanie i nonszalancki wygląd. A dzięki tatuażom dostaje łatkę Bad Boya.           Tajemniczy mężczyzna W każdym tatuażu, który ma na ciele facet, kryje się jakaś tajemnica. Co oznacza zagadkowy napis po łacinie, który ma na żebrach ?           Facet z tatuażami nie posiada nudnej pracy     Jeżeli widzisz na ulicy faceta, który ma wytatuowane niemal całe ręce, podświadomie czujesz, że ten facet na pewno nie ma

Seksowni mężczyzni z tatuażami

Tatua ż e albo si ę kocha, albo nienawidzi. Jednak tych m ęż czyzn nie da si ę nie kocha ć . Oto najwi ę ksi przystojniacy z tatua ż ami!